Subject: Eetikakomiteesse pöördumise vajalikkus
From: "Kelly Toim" <[email-masked]>
To: "AKI info" <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Mar 2024 11:39:43 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Sooviks uurida Andmekaitse Inspektsiooni arvamust selle osas, kas ühe
uuringuprojekti tarbeks on vajalik eetikakomiteesse pöördumine.

Nimelt on meil plaanis analüüsida EUROMODi mudeli abil paari toetuse ja
teenuse andmepõhise personaliseerimise mõjusid ühiskonna tulujaotusele ja
riigi kuludele. Kuigi analüüs toimub agregeeritud tasemel, sisaldavad
EUROMODi mudeli sisendandmed tunnuseid inimese töövõime ja sellega seotud
toetuste saamise kohta. Kas sellisel juhul on tarvis eetikakomiteesse
pöördumine?

Kui vaja lisainfot, siis jagan seda hea meelega.

Ette tänades,

Kelly Toim

Töö- ja sotsiaalpoliitika analüütik | Mõttekoda Praxis
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Ahtri 6A, 6. korrus, 10151 Tallinn

 <http://www.praxis.ee/> www.praxis.ee